Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hail Eris

ty nemas v zapadni spolecnosti

zadne sance citit se doma - proc se neodstehujes do polska nebo do iranu?

0/0
21.6.2008 13:26

Forrrest

Ses dost dobrej magor

Takovi blazni jako ty, by meli potahnout do Polska!Rv

0/0
21.6.2008 11:45

Jacob

Jen tak

Mluvíte zde o zabíjení lidí. Podle mě je Váš článek teké relativní. Nabízíte zde pouze jeden úhel pohledu. Vemte si mladou slečnu 17 let. Bohužel může se stát stane se i ona těhotná. Nemá školu ani zázemí. Žije jen s matkou. Otec neznámý. Má si dítě nechat nebo ne. Vy říkáte ano, já říkám ne. Protože pokud si ho nechá tak z něj vyroste co ?? Nedostatek výchovy a sociálního zabezpečení v jeho školních letech v něm zapříčíní odtrhnutí od společnosti.... atd. Sem moc línej na to abych se podíval do nějaký statistiky co z něj skutečně vyroste. Ale šťastný dětství mít asi nebude. Školu pořádnou asi taky nevysstuduje jeho intelekt také nebude moc vysoký. Ba či hůř vyroste z něj nějaký feťák nebo zloděj. Který bude plodit opět jen jemu podobné. Tenhle úhel pohledu taky není nic moc objektivní a rozhodně si nemyslím že to tak musí ve všech případech dopadnout. Ale je to jen druhá strana mince. Pravda bude někde uprostřed. Myslím, že plánované těhotenství je rozumnější než těhotenství nechtěné.

0/0
4.3.2008 15:50

mach

tyjo, tady je to kanál

Příznačné: někdo kultivovaně zformuluje svůj názor a pod tím vznikne stoka jakési "diskuze" (sic!) tupé a sprosté lůzy. To není urážka, vulgarismus, rasismus, ani neplacená reklama. To je prostinké konstatování objektivní a nerelativní skutečnosti.

0/0
31.12.2007 11:11

Sandra

Re: tyjo, tady je to kanál

Ty ale zrovna nejsi kultivovaný, když celou diskuzi šmahem nazýváš "kanál" a diskutující "lůzou" což? Zamysli se trochu nad svými slovy. Navíc většina názorů v diskuzi Štěpána nijak nenapadá, jen poukazuje na to, že píše z pozice člověka, který ještě v životě asi moc nezažil, například napíše, že se někdo vykašle na svou mámu, když ji dá do LDN, ale bere v úvahu, že ten člověk musí chodit do práce, starat se o svou rodinu atd?

0/0
31.12.2007 20:53

mach

Re: Re: tyjo, tady je to kanál

Na kultivovanost neaspiruju. Jen nazývám věci pravými jmény. Když pár typů usviní diskusi, stává se z ní ajncvaj stoka. Ráčejí se ještě jednou podívat, co tu lůza píše. Věk je v případě jasnýho postoje a formulování názoru irelevantní. Když někdo a priori říká, že osoba artikulující nějaký postoj nic moc nezažila - a tím jest tedy formulovaný názor méně validní - je kvák. Mějte se tu hezky. Mladému pánovi přeji pevnost v postojích a názorech.

;-)

Jo a tý závěrečný splácaný otázce vůbec nerozumím.

0/0
3.1.2008 7:35

Sandra

Re: Re: Re: tyjo, tady je to kanál

Abych mohl něco říkat a můj názor byl, jak ty říkáš "validní", tak bych měl mít názor aspoň trochu podložený nějakou zkušeností. Tu nemá zřejmě ani autor, ani Vy. Vy se vraťte ke svým knihám, cizími výrazy Váš příspěvek překypuje, ale to je asi vše.

0/0
17.1.2008 15:43

Sandra

Re: Re: Re: tyjo, tady je to kanál

A ještě jedno - poslední "splácané" otázce byste rozuměl, kdybyste měl trochu praxe - není na to třeba ani moc inteligence, abyste pochopil. A ano, člověk bez zkušeností může samozřejmě říkat své názory, ale teoretik zůstává teoretikem. Lidé s praxí a zkušeností vědí svoje..

0/0
17.1.2008 15:56

Jeremy

ach jo..

.. Rvškoda, že jako chlap do toho nemáš co kecat

0/0
30.12.2007 10:25

Velká hlava

radar bude

vepřová hlavo(Y);-D

0/0
30.12.2007 10:07

Marti

Souhlas

Je smute cist ty reakce plne nenavisti a zloby. Lide to proste nechteji slyset.. :(

Nedejte se odradit.

0/0
30.12.2007 9:38

Abulafia

Re: Souhlas

Nemůžou si pomoct, ale nejvíc nenávisti a zloby cítím vždycky od lidí, kteří brojí proti potratům, antikoncepci, nemanželskému sexu, krátkým sukním, nebo jiným záležitostem, po kterých je jim z odpuštěním ho**o.

0/0
30.12.2007 14:17

Velká hlava

Děkuj cenzorovi, za bdělost a ostražitost

...protože tak si nepřečteš o sobě, co jsi za neskutečného debila. Lidi jako ty byli vždy nebezpeční, stále nevím, zda jsi to myslel jako vtip, nebo jseš takovej fanatik. Jinak asi vzděláním nezasažen co?(Y)(Y)(Y)

0/0
30.12.2007 8:50

Marti

Re: Děkuj cenzorovi, za bdělost a ostražitost

Chudinko

0/0
30.12.2007 9:39

Abulafia

Re: Re: Děkuj cenzorovi, za bdělost a ostražitost

Podle mě je chudinka každý, kdo je schopný cenzurovat něčí názory. Někdo prostě nesnese svobodu a tak je rád, že si po ní může šlápnout aspoň na blogu Idnes.

0/0
30.12.2007 14:14

Filip

já s tím souhlasím

protože jsem jedno z dětí odvrhnutých do popelnice....! Prostě vítejme v dnešním světě

0/0
30.12.2007 3:32

Kubicek

Škoda, že jsem to četl...

Skoda..:-/

0/0
30.12.2007 3:05

mr. Young

opak

Neskutečně hloupý článek. Jsem rád a hrdý na Čechy, že jsme tak ateističtí. Chápu, že Vám od narození vymývali mozek křesťané, škoda, že vy to nechápete. Z hlediska víry, jak jistě víte, je potrat stejný, jako použití kondomu. Nebudu to tu rozebírat, ale je to tak. O tomhle jste si dělal nějakou statistiku? A vítě, že když si uděláte vnitřní zranění, tak zabijete určitě podobné množství buňek, jako když potratíte?

0/0
30.12.2007 2:19

Čerstvá matka

Re: opak

Tak to je bingo! R^Pozor, ať Vás ti hodní, pracovití a vzdělaní křesťané neupálí. ;-)

0/0
30.12.2007 10:20

djlukasek

Nejdřív jsem myslel

že píše o kaprech ...

0/0
30.12.2007 1:34

telcontar.en

Re: Nejdřív jsem myslel

Já taky R^;-D

0/0
30.12.2007 20:52

Jindra

potrat neni vražda

Potrat není vražda, ať se to těm co maj prázdnou hlavu líbí nebo ne

Nesouhlas s autorem, jako obvykle čtu nesmyslný plky.

Jindra

Vidíte jak je to snadné? to že někdo něco prohlásí ještě nedělá z jeho názoru pravdu milý Karle a Jano. Ani když to píšou v bibli, tak to není o nic pravdivější. A to v bibli toto nepíšou, jen to říkají někteří z jejich vykladačů.

Realita je taková, že potrat je opravdu hrozná věc. ale vražda to není. respektive záleží na definici slova vražda. Pokud je vraža poražení stromu, pak je potrat vražda.

0/0
29.12.2007 23:42

Karel

Potrat je vražda

Potrat je vražda, at se to těm, co vraždí líbí nebo ne.

Souhlas s autorem, po delší době zde čtu kvalitní názor!

Karel

0/0
29.12.2007 22:58

Jana

Re: Potrat je vražda

je to tak, ale protože potrat prodělalo snad 4-5 mil lidí, tak jej samozřejmě tito lidé budou max. obhajovat ...

Žijeme v kultuře smrti!

0/0
29.12.2007 23:15

ToMyK

Re: Re: Potrat je vražda

A vite co? Me to ani trosku nevadi

0/0
30.12.2007 0:22

Ladislav

Vraždění neviňátek

Vážení.Přečetl jsem reakce na tenhle článek.V každém druhém je kus pravdy,která vystihuje obraz naší doby.A jsem moc rád,že z názory a myšlenkami které vyjádřil autor tohoto článku moc lidí nesouhlasí.Ten člověk má o určitých věcech o kterých píše dost zkreslené představy.

0/0
29.12.2007 22:39

Marek

dle selského rozumu jsou potraty proti přírodě

Rv

0/0
29.12.2007 22:03

Jindra

Re: dle selského rozumu jsou potraty proti přírodě

jj, stejně tak penicilin:-)

0/0
29.12.2007 23:43

telcontar.en

Re: dle selského rozumu jsou potraty proti přírodě

Proti přírodě, jo? Víš, kolik mláďat v přírodě nedožile druhého dne, protože jsou mj, zabita nebo opuštěna vlastní matkou nebo zabita jiným zvířetem? Jestli myslíš, že to není v souladu s přírodou, tak jsi dost naivní.

0/0
31.12.2007 12:01

Abulafia

investice

A co chcete dělat ? Zakázat potraty ? Věřte mi, že to nic neřeší, jenom vám přibyde víc dětí v popelnici a víc mrtvých žen, které se pokusily nelegálně o potrat.

Je sice dojemné tvrdit, jak jsme hnusní, že se nestaráme o své staré rodiče, ale každý má takové děti, jaké si vychoval. Mě naši učili, že starat se o staré předky je povinností člověka, oni se taky o babičku starali a já se budu starat o ně. Své děti si vychovám tak, aby se starali o mě.

Mí rodiče do mé výchovy vložili čas, nervy, lásku i peníze, teď se jim to vrací. I dítě je investice.

0/0
29.12.2007 21:52

Edlvajn

Zdá se

že značka ČERSTVÁ MATKA je tzv. rudoprdelnice, když nadává slušným, vzdělaným, pracovitým lidem černoprdelníci. Jsem si jist, že svého nespravedlivého osočování nevinných bude brzy trpce litovat...

0/0
29.12.2007 21:36

Jindra

Re: Zdá se

hehe, hodíš si kamenem, když jsi bez viny? LoL

čerstvá matka na rozdíl od tebe o tom možná něco ví. Tyhle pánbíčkářský kecy, že to říkáš dospělým je OK, ti už vědí, že meleš nesmysly... to co mi opravdu vadí, že tento fanatizmus nutíte dětem. To je dle mého horší než potraty.

0/0
29.12.2007 21:46

Čerstvá matka

Re: Zdá se

Rudoprdelnice? Tak to je fór! ;-D

Vsadím se, že jsem rudou ideologií poznamenána méně než vy (s ohledem na mé mládí). Takže kdo si stojí za pojmem "svoboda" a "možnost volby", je podle vás rudoprdelník? Tak to jste, pane, buď totálně na hlavu, anebo jste to vy, kdo nedal mým rodičům výjezdní doložku, když chtěli na dovolenou do Jugoslávie... Hanba!(Y)

0/0
30.12.2007 10:16

Edlvajn

Zdá se

že jste narazil na lidi, kteří si chtějí nevázaně užívat používáním svých sexy-aparatur a nechtějí nést odpovědnost za možné početí. Z 80-ti% jsou vinny chtivé a nevychované ženy, často nezřízené nymfomanky, muži se za posledních 750 let moc nezměnili, tu přetěžkou míru odříkání nesly vždy ženy. Dnes možná více toužící- než muži. Měla jim být vzorem nejedna světice a také opravdu bývávala, dnes se morální zábrany zřítily až k branám pekla uzoufání.

0/0
29.12.2007 21:24

Klotilda

Re: Zdá se

Stačí se podívat.Veřejné domy plné prostitutů,vykořisťovaných brutálními pasačkami a jejich chlípnými zákaznicemi.Po setmění ,aby se slušný chlapec bál projít parkem.Nymfomanky útočí zákeřně z houští.;-)

0/0
29.12.2007 21:58

Rene

Re: Re: Zdá se

diky klotildo, malem jsem se zalkla smichy.. :-D

0/0
30.12.2007 9:59

Čerstvá matka

Re: Zdá se

No jo, tak už je mi to jasný. Vy jste opravdu duševně chorý. Tak za tu výjezdní doložku u příspěvku výše se vám omlouvám. ;-D

0/0
30.12.2007 10:27

Čerstvá matka

možnost volby

Budu asi opakovat to, co už milionkrát zaznělo: Každá žena by měla mít právo volby. A říkám to i nyní, kdy vedle mě spinká několikatýdenní holčička, kterou jsme si s manželem strašně moc přáli. Naše holčička má to štěstí, že ji počali dva lidé, kteří se milují, jsou zajištěni a vědí, že se o ni budou umět postarat. Každé počaté dítě ale tohle štěstí nemá. Když skoro-matka ví, že se nemůže/nechce postarat, měla by mít možnost těhotenství přerušit. A černoprdelníci ať nekafrají do věcí, do kterým jim nic není. :-©

0/0
29.12.2007 21:23

telcontar.en

Re: možnost volby

Správně :-)

0/0
29.12.2007 22:28

my_kl

Re: možnost volby

...toto je KVALITNÍ názor...R^R^R^

0/0
30.12.2007 3:14

Jindra

znechuceni

hochu ty jsi trouba. vis o tom kulovy, ale vynasis soudy. Vsadil bych se, ze jsi dobry krestan, odsuzujes co ti rekli ze mas odsuzovat, chvalis co mas chvalit a vsechno je v poradku. Kdyz ti reknou, ze Muslim je spatnej, tak sednes do letadla a nahazis na nej bomby, ale potrat, to je jasna vrazda.

Panbuh s tebou...

0/0
29.12.2007 20:28

marta

slava

Konecne jiny clanek nez jen o pravech zen na sve telo bla bla bla bla... Zajimalo by me, jestli se nekdy lide take zamysli nad tim JAK se ten potrat provadi. Ronime slzy u zprav nad kazdym zatoulanym pejskem (nic proti tomu), ale to, ze se kouskuje tvor, ktery citi bolest je pro mnohe jen medicinsky zakrok. Mnoha duvodum hluboce a lidsky rozumim, mnoha ovsem vubec.

0/0
29.12.2007 19:43

Olča

Re: slava

Milá Marto, máte kopu dětí nebo používáte antikoncepci? Jestli antikoncepci, tak nám vysvětlete, jak se srovnáváte s porušením božího záměru množit lidstvo?

0/0
29.12.2007 20:05

telcontar.en

Re: slava

Zajímalo by mně, jestli jste podobně rozcitlivělá nad zvířaty ve velkochovech a na jatkách, které jsou živé a cítí bolest zcela bezpochyby, zatímco nad několikatýdenním zárodkem o tom lze rozsáhle polemizovat..

0/0
29.12.2007 20:14

marta

Re: Re: slava

Nic neni cernobile a ja netvrdim ani na 100% ne ani ono liberalni ano...proste jen aby lidi premysleli vice nad tim co delaji. Vidim, ze vite o Bozich zamerech vice nez ja, to Vam zavidim :) a kupu deti nemam...zatim jen jedno. Delala bych ale rozdil mezi antikoncepci preruseni tehotenstvi treba ke konci prvniho trimestru. A kolega ma mozna pravdu, ze nekolikadenni zarodek bolest neciti...ale velmi casto jsou potraceny i mnohem starsi plody - ty, ktere se casto snazime zachranit za kazdou cenu, kdyz se predcasne narodi.

0/0
30.12.2007 10:42

telcontar.en

Re: Re: Re: slava

Teda fakt jse nikdy netvrdil, že vím, jaké jsou Boží záměry 8-o;-D a nemyslím, že by v tomto byl kdokoliv natolik kovanej, aby mohl předepisovat druhým, co podle Božího záměru mají nebo nemají dělat. Každý si rozhodne svobodně sám za sebe na svou vlastní zodpovědnost.

0/0
30.12.2007 20:59

telcontar.en

Re: Re: Re: slava

Jinak v tom, že bychom měli přemýšlet a uvědomovat si, co děláme, nemohu než souhlasit. :-)

0/0
30.12.2007 21:02

Barča

Jste otcem?

A byl jste někdy v situaci, kdy se blíží podzim, škola a pak zima a vánoce? A děti potřebují nové boty, oblečení a další věci a vy taktak vycházíte od výplaty k výplatě? Řeknete si, že jsem neschopná. Asi jsem, ale takových lidí je spousta. Viděl jste, kolik dětí chodí v botaskách? Myslíte že proto, že je to moderní? Ne, je to nejlevnější obuv, která se v případě nouze nosí celý rok.

Takže klidně si pořiďte kopu dětí, je to jen na Vás.

0/0
29.12.2007 18:39

svarak z krabicoveho vina

Samý plky

Názory v článku odpovídají definici autora: "Znuděnej fracek s mlíkem na bradě." :-©

0/0
29.12.2007 18:01

Ája

Unicef

Uniceft upozorňuje na to, že na světě umírá každý den 15 tisíc dětí hlady.

Doporučuji Vám zaměřit svoje aktivity tímto směrem a zachránit aspoň jedno z nich. Bude to užitečnější než mluvit o něčem, čemu ani nemůžete rozumět.

0/0
29.12.2007 17:48



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.