Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kakarel

Mladej

a tak bl.ej!(Y)

0/0
5.9.2008 0:31

Queribus

To je křiku o závisti.

A co to vypovídá o křiklounech? Nevadí jim unfair hra, když se cítí na straně vítězů a vadí jim odlišný názor. No, jsou to "charakteři".

0/0
8.3.2008 21:29

Jan Borovička

Čutálisti na hrad!

Čest naší zemi dělá parta čutálistů s děvkami na pokojích, kteří hrají pro radost ze hry, čest a výhradně zadarmo, že?

0/0
6.3.2008 12:39

Yeback

Re: Čutálisti na hrad!

Jo štětky, ty udejchal, ale Ghanu na mistráku nerozdejchali, frajírci...;-DRv

0/0
6.3.2008 16:13

Franta

Důvod

Nevidím důvod, proč by měl prezident gratulovat k získání oscara. Možná tak ministr kultury.

BTW, za pár týdnů si málokdo vzpomene, že nějaká Irglová získala oscara. HOWGH

0/0
6.3.2008 11:47

Ela

Souhlas

Mam z toho humbuku kolem tehle dvojice presne stejny dojem, souhlasim R^R^R^. Vubec taky nevidim nejmensi duvod, proc by jim mel prezident prat, co je to za blbost!

0/0
6.3.2008 9:37

ABCD

To je vůl, jak má bejt...

... oni Ti amíci schválně poruší pravidla, aby mohli svého ušmudlaného Oskara, kterého v Česku nikdo nechce, dát ještě ušmudlanější dvojici Ira a Češky :-). Ach jo, svatá (s)prostoto... Co takhle závist? Není taky ušmudlaná? Rv

0/0
6.3.2008 6:46

jana

příspěvek

RvRvRv

0/0
6.3.2008 6:27

Maggie

Oskar

..protoze jsou zamindrakovany,ze ma nekdo uspech....myslim,ze pan autor nebyl dal nez v Tatrach form;mozna jen prstem po mape];-D;-D;-D

0/0
6.3.2008 4:32

Viper

Proc si Cesi navzajem....

.....neprejou? Je to na studium a PhD.???

0/0
6.3.2008 1:48

West

Re: Proc si Cesi navzajem....

Vůbec bych to neviděl tak černě! Stačí si přečíst zdejší příspěvky a příspěvky na týdnu k článkům těch investigativních bonzáků! Závidí ji hlavně neschopní vysokoškoláci kteří se někde zašili a v ní vidí své promarněné štěstí a maňas Klaus, protože ji si váží, má rádo a vůbec po světš zná daleko víc lidí než toho arogantního "experta"! Samozřejmě, když se něco nelíbí jemu nelíbí se to ani partičce jeho řiťolezců! Jo kdyby vyhrála Lucinka Bílá to by bylo pánečku! Ale to se naštěstí nikdy nestane! Ta můra nemá ani na zlatou malinu!;-D

0/0
6.3.2008 5:08

Scroll

člověče...

ve vašem případě by byla cenzura tím nejdemokratičtějším řešením.

0/0
6.3.2008 1:48

supernova

Pane Dlouhý,

propásl jste svoji šanci mlčet..

0/0
6.3.2008 0:49

Viper

Re: Pane Dlouhý,

R^R^R^;-):-P;-D;-D;-D

0/0
6.3.2008 1:47

Yeback

Ale kdepak, on se zeptal...

Ivánku, kamaráde, můžu mluvit...? ;-D;-D;-D

0/0
6.3.2008 6:19

zrzka

šit

TýTý...to je bomba, že? Vážený pane, je mi z vás na....:-©

0/0
5.3.2008 23:39

Yeback

Čestný boj sportovů=kličkování mezi dopingovými skandály...

ROTFL...

0/0
5.3.2008 23:02

Georgis Fasulis

"Ušmudlaný oskar" říká o autorovi vše

Už spojení "UŠMUDLANÝ OSKAR" říká o autorovi vše. Myslím, že není třeba nic více dodávat - snad jen - NEUVĚŘITELNÉ.

Ani komunisti, když Oskara získal Menzel za své Ostře sledované vlaky, si nedovolili říci všeříkající "ušmudlaný oskar".

Znovu jen říkám - NEUVĚŘITELNÉ. Jinak no comment.

0/0
5.3.2008 22:14

Dennys

Zak mlada a tak rozumna

To, ze je Ing.Klaus za Rozvadovem nula s nazory pro smich vi kazdy, kdo tam zije a pracuje. Take jej nikam na navstevu nezvou a nepozvou, pokud v ramci EU nemusi.

A nenazyvejte Klause nasim presidentem - je to mozna president Vas,ODS ci prebehliku,ale napr. muj rozhodne ne.

0/0
5.3.2008 22:04

jen tak

Re: Zak mlada a tak rozumna

máš vidno nějaký osobní traumata, ale rozchodit to holt budeš muset tak jako tak  i bez  Klauna či Švejknara. Ti na tebe stejně jako zbytek politiků napříč polit. spektrem i s odboráři séř.. :-P

0/0
5.3.2008 22:13

Dennys

Re: Re: Zak mlada a tak rozumna

Nejaky komplex ci osobni trauma ma autor clanku a ty. Ja na nase politiky seru v Bavorsku taky.;-D

0/0
5.3.2008 22:15

jen tak

Re: Re: Re: Zak mlada a tak rozumna

no to určitě kecko jak vidno tvé diskuzní příspěvky ;-D:-P

0/0
5.3.2008 22:20

Čulibrk

Re: Re: Re: Zak mlada a tak rozumna

nic jiného Ti nezbývá

0/0
5.3.2008 23:03

suma sumárum

mnoho povyku pro nic aneb náš malý Kocourkov a Hollywood

Já Klause nikdy nevolil, stejně tak bych nikdy nevolil Paroubka aspol. Názor slečny Irglové na politiku či současného prezidenta mě nezajímá. Dostala s partnerem sošku za docela hezkou píseň, která ovšem suma sumárum top hitem nikdy nebude. To už je úděl podobných písní. Poslechnete si je podvacáté a už nudí. Jiné naopak neustále opakovaně letí světem a nikdy za ně sošku nikdo nedostal a nedostane. A už vůbec neberu vážně české novinářsko-mediální pisálky jedno jaká politická orientace jim čouhá z bot. V názoru na ně měl Miloš Zeman vždycky pravdu  ;-)

0/0
5.3.2008 21:39

Werner

Štěpán Dlouhý

hlupák pouhý!;-D

0/0
5.3.2008 21:27

Helena1

Závist je hrozná věc

...proto asi tento článek.

0/0
5.3.2008 21:04

Hivris

Včera jsem zrovna v nějakém šotu

zaslechl jak Stalin odstraňoval ty co ho předčili. Že by to byla nějaká podoba?

0/0
5.3.2008 20:45

meloun

já viděl u slečny Irglové Oskara čstého a naleštěného

Zatímco Glenn Hansard dostal jednu z prvních gratulací od prezidentky svojí země, slečna Irglová měla smůlu. Dovolila si totiž kritizovat majestát TUNELA I. hlavy pomazané a to neměla dělat.

Díky se tady dozvíme od různých Klausových pochlebníčků, že Oscara vůbec neměla dosta, že její muzíka je taková nebo onaká.

Václav Klaus se opět ukázal jako malý český do sebe zahleděný narcis. Ukázal, že není žádný velký státník, ale jen podprůměrný politik a jestli někdo utrpěl ušmudlané vítězství, tak to byl jedině on.

0/0
5.3.2008 20:44

Dennys

Re: já viděl u slečny Irglové Oskara čstého a naleštěného

R^;-)Chtel jsem napsat totez, ale byl jste rychlejsi.

0/0
5.3.2008 21:47

Helena1

Re: já viděl u slečny Irglové Oskara čstého a naleštěného

Klaus by se měl v tomto případě ušmudlaně stydět.

0/0
5.3.2008 22:51

Maggie

Re: já viděl u slečny Irglové Oskara čstého a naleštěného

..s tim zahledenym narcisem jste me rozesmal;-D;-D;-DNaprasta pravda?

0/0
6.3.2008 4:36

Maggie

Re: Re: já viděl u slečny Irglové Oskara čstého a naleštěného

..Klaus manipuluje ceskymi mozky od roku 1991...nebo driv?Co vlastne delal pred revoluci?Vi to nekdo?

0/0
6.3.2008 4:38

Hivris

Vy jste si nějak nevšiml,

že na Oscara se nenominovala sama Irglová a Hansard, ale byli nominováni komisí. Další komise pak přezkoumala, jestli jsou nominováni podle pravidel a zjevně jim to dostačovalo.

0/0
5.3.2008 20:44

Hivris

Stydět se za prezidenta není zase tak zlé ...

... když on své názorové odpůrce nazývá rovnou teroristy.

0/0
5.3.2008 20:39

Stará kára

Někdo ušmudlaně závidí

Jak měli ty dámy a pánové z komise slušně říct, že na denunciace malých (a ušmudlaných) kašlou?

0/0
5.3.2008 20:25

kadel

karma

0/0
5.3.2008 20:16

Sněženka bílá

tak či onak...

Já mám taky trochu pachuť z toho prohlášení slečny Irglové o prezidentovi. Považuju pokaždé za tragédii, když se jakýkoliv umělec či "umělec" montuje do politiky, zvlášť, pokud vyslovuje názory, které nařizuje jakýsi "módní diktát". Tu pachuť cítím taky vždy, když se zatvrzele "nekomerční" umělci nebo "umělci" můžou přetrhnout, aby získali nějakou sošku v ryze komerčním ceremoniálu nebo když se takovíto ryze "nekomerční" umělci nebo "umělci" objevují hned v několika reklamách, například v reklamách na oblečení nebo drahá auta. Ona ta tolik avizovaná nekomerčnost dostává docela na frak. Zářným, ba přímo učebnicovým příkladem je pan Krajčo.

0/0
5.3.2008 19:59

meloun

Re: tak či onak...

mě spíš vadí, když se umělec lísá každou chvíli k někomu jinému - Karel Gott, Petr Janda,....

Navíc je umělec a umělec. Názory nějakého estrádního zpěváka celkem nikoho nezajímají, ale potom jsou lidé hloubaví, kteří dělají inteligentní muziku a jejich názor ke společenským tématům je určitě důležitý, protože moderní hudba dění ve společnosti samozřejmě reflektuje.

0/0
5.3.2008 20:49

koule

Re: Re: tak či onak...

Estrádní zpěvák versus inteligentní muzika? Tak to má ale každý nastaveno jinak. Když sám sebe umělec prohlašuje za nezávislého, nekomerčního a pak si leze pro sošku do Ameriky (Oskara za píseň dostala pokud se nemýlím třeba písnička k Titaniku) nebo visí na každé rohu navlečený do "in" oblečku, tak to trochu pokulhává :-)

0/0
6.3.2008 13:36

losynka2

jako ušmudlanec

jste se projevil především Vy-nechci být vyhroceně pe:-©jorativní a nazvat Vás špínou.

0/0
5.3.2008 19:49

Věra

autore

O co Vám jde ?8-oRv

0/0
5.3.2008 19:16

nyny.

inu

Většina níže uvedených mi mluví z duše, a mimochodem nechápu, co má vlastenectví společného s názorem na ajkéhokoli politika.Já se za prezidenta také leckdy stydím, za premiéra se stydím permanentně a s mým vztahem k ČR to naprosto nesouvisí. Irglová něco dokázala, moc jí to přeju a vy se styďte. ne za to, že Vám přijde Oskar ušmudlaný, ne za to, že preferujete sport před kulturou nebo že máte jiný vkus, ale za to ykdání špíny. Dost to o vás vypovídá.

0/0
5.3.2008 19:10

Češka

Podivný článek

Aha,takže je nutno tomu snobskému samolibému starci nejdříve pochlebovat,aby samotné ocenění získalo na hodnotě?Co si to ta holka dovolila,vyslovit to,co si myslí většina národa...Sice mi ta písnička také moc neříká,ale rozhodně si jí cením víc,než úspěchů nadopovaných profesionálních "sportovců",kteří se snaží především kvůli prachům.Např.taková K.Neumannová ...z té je mi sakra zle...

0/0
5.3.2008 19:08

golfman007

Jen si prosím Vás z Irglové nesedněte na ...

Naprosto souhlasím s autorem. A snad by novou hvězdu ani netěšilo přání od někoho za něhož se strašně stydí!;-€

0/0
5.3.2008 19:06

Libor

Re: Jen si prosím Vás z Irglové nesedněte na ...

R^R^R^

0/0
6.3.2008 13:11

alex hart

Už zase jedno vyvážené zpravodajství

No já bych řekl, že to úspěch byl. A velký. Ale byl to především úspěch osobní. Národní vítězství bych do toho vůbec netahal. To je stejně spravedlivé, jako prohlásit, že všichni Češi jsou závistiví a zapšklí stěžovatelé, kverulanti, a pitomci, a to vše jen proto, že si někdo z Česka na cenu Irglové stěžoval.

Především bych rád věděl, kdo si tam za ČR a hlavně na čí popud vlastně stěžoval. Tato informace zde totiž jaksi chybí. Ale to je právě to podstatné. osobně bych hledal nějakého ukřivděného účastníka soutěže (režiséra, scénáristu, autora, herce), který očekával Oskara pro sebe, a ona to vyhrála Irglová !!!

Ten článek je stejně „vyvážené zpravodajství“ jako když onehdy stávkovali TV pracovníci za vyvážené zpravodajství a přitom od samého začátku nešlo o nic jiného, než o peníze a o koryta v české televizi. A tak je to bohužel se vším.  Bohužel právě tyhle naše populární celebrity mají tu moc oslovovat národ, tak toho někdy dost hnusně zneužívají jen pro svůj osobní prospěch.

0/0
5.3.2008 18:51

alex hart

Už zase jedno vyvážené zpravodajství - 2 -

... pokračování

Prostě je tu někdo pořádně zapšklej, že za Česko nevyhrál on, tak se v tomto případě snaží poštvat celou veřejnost proti těm úspěšnějším, tj. v tomto případě proti Irglové. 

 

Jako přitěžující okolnost se Irglové počítá, že se nepokakala před ješitností našeho pana prezidenta a dovolila si říci o něm v naší demokracii veřejně svůj názor. To samozřejmě od ní nebylo vůbec chytré, ale to je vedlejší.

To, že jí to ten starý ješita už nikdy až do smrti neodpustí, je nad slunce jasné, takže nevím, proč se o tom má vůbec uvažovat.

0/0
5.3.2008 18:52

Andy

to nemyslíte vážně, že ne?

RvRvRv:-©

0/0
5.3.2008 18:35

jana

Re: to nemyslíte vážně, že ne?

taky si myslím

0/0
5.3.2008 18:53

Jiří

Mezinárodní uznání

Někteří čeští hokejisté v lize jsou dobří. Takový Dopita svého času patřil mezi nejepší. Doma mistr světa. Jenže v zámoří o něm slyšet nebylo. Nijak zvlášt se nechytal. Uživil se, ale slyšet o něm nebylo. Slyšet je např. o Jágrovi, z Rusů o Malkinovi, Ovečkinovi.

Mezinárodní a domácí ocenění, to je totéž, jako porovnávat vyznámenání z vesnické základní školy z červeným diplomen z univerzity Karlovy. Nebo jako srovnávat nějakou soukromou univerzitu u nás, kde si lidé kupují diplom s prestižní mezinárodně uznávanou univerzitou jako Oxford, Harvard, Yale apod.

Naši režišéři točí hezké filmy, ale Forman, který se prosadí v USA pro mě je více, než většina českých režisérů, v zahraničí neznámých.

I malé země mají světově známé umělce - např. islandská zpěvačka Bjork, dříve švédská Abba, Roxete atd.

0/0
5.3.2008 18:32



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.